onsdag 25 maj 2011

Tatuering klar

Så här blev min tiger tatuering. Kanske inte så lik men jag är nöjd med den och det var kul att jobba med flytande bläck. Tanken från början var att göra hela tiger kroppen men det blev såhär istället, och jag är nöjd med hur den ser ut nu också.

Jag tycker att den ser bättre ut såhär än med hela kroppen. Och så är det ungefär på det här settet mina bilder ser ut annars när jag har fri tid att rita så det är en typisk bild som jag skulle göra. Under tiden då jag ritade upp bilden tänkte jag bara på att det var sista bild lektionen så jag stressade lite under tiden men inte allt för mycket så att jag skulle göra fel när jag målade den med bläcket.

Men jag blev nöjd med bilden i alla fall och tycker att huvudet liknar en tiger, eller en svart panter. Och sen är det bara lite utsmyckning på den också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar